Liseberg var kanon! :D

Igår åkte jag, Tina, Murra, Sofie och Niklas till Liseberg! :D
Jag tänker inte direkt sitta här och skriva vad vi gjorde för det tror jag ni fattar ;)
Men det var riktigt roligt iaf :D:D
Jag älskar Liseberg, dit måste man bara åka varje år, blir som tradition ;)
Jag skulle vilja testa att åka dit på julmarknaden också, får se om det blir av i vinter :)
Men det var lyckat igår iaf :D Tack alla :) <3

Vi kom hem 03 inatt så idag är man väldigt seg kan jag ju säga!
Har bara tagit det lugnt :)
Jag hämtade min telefon idag också som har varit på lagning...
Mellanslagsknappen när man skriver sms funkar inte :S väldigt bra liksom..
Men annars är den som den ska igen.
Jag orkade inte åka tillbaka för en knapp, kan ju skicka sms iaf liksom.
För om jag hade åkt tillbaka så hade jag väl fått lämnat in den i två veckor igen, och det orka jag bara inte.
Men blir nog en ny mobil för min del om ett tag..



Tänkte bara säga att ni som har syskon, ta vara på dom!
När det väl händer någonting så är det då man verkligen förstår hur mycket den betyder för en!
Ge ditt syskon en kram då och då, eller varför inte säga att du älskar han/hon?
Det betyder, jag lovar!
Jag saknar dig <3<3
Snart kommer du hem i 8 timmar...
<3<3


Idag tänker jag på dig så himla mycket.
// Jenny

Kommentarer
Postat av: Madde

så himla fint skrivet, tänkvärt!

2009-07-17 @ 11:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0