Utmanad

Jag har blivit utmanad av Madde!
Ska skriva 7 sanningar om mig själv.

1. Jag biter på naglarna.
2. Jag vet att jag är rödhårig, men vill aldrig erkänna det. säger jämt att jag är "kopparbrun"
3. Jag älskar tv serien "vänner". Det är den bästa serien som finns enligt mig.
4. Jag är jäkligt morgontrött av mig!! älskar att sova.
5. Jag tycker inte om sånna som ljuger, det är något som jag ogillar mycket!
6. Jag älskar mina vänner mest av allt, det är dom jag lever för! och självklart familjen!
7. jag är en sjukt dålig förlorare !!! Om jag förlorar kan jag vara sur hur länge som helst!

Sådär.. lite sanningar iaf :P





Jag utmanar: Linnea, Erika och Therre :P


Hedda Hedda

Kommentarer
Postat av: Madde

Vaddå är DU morgontrött.... ;) Samma här,är hopplöst morgontrött, snozar i evigheter! Blir trött på mig själv. Borde sova nu för att vara piggare imorn - men icke...

Go´nattkram tjejen, ses imöra!

2009-01-29 @ 23:31:36
Postat av: Erika

OCH HON ERKÄNNER ATT HON ÄR RÖDHÅRIG!!!

2009-01-30 @ 13:50:27
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: linnea

utmaningen tagen! ;)

2009-02-08 @ 16:23:20
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0