Älskade vänner<3



Gick på hemsidan till Malin som dog i olyckan här för några månader sen.
Jag kunde inte låta bli och läsa massa inlägg från alla henne nära och kära.
Allt är såå fint skrivet!
Jag blev helt tårögd själv, fast jag inte kände henne utan bara visste vem hon var och har träffat henne några få gånger, så blev jag ändå så himla berörd!
Jag kan inte föreställa mig hur det skulle vara att förlora sin bästa vän!!
Det måste verkligen vara fruktansvärt!
Eller en vän överhuvudtaget, jag skulle aldrig orka det...
Men man måste försöka gå vidare, men vad svårt!
Jag kollade även på massa bilder, alla har skrivit så fina kommentarer till bilderna!

Det jag vill säga är att ta vara på varandra! För man vet aldrig när det kan ta slut för någon, det kan gå såå fort!
Jag älskar verkligen mina vänner, finns inga bättre än er! NI bertyder allt för mig, utan er skulle jag inte kunna leva! Jag hoppas ni verkligen förstår det! Man kanske inte säger det så ofta till vännerna men jag Älskar er alla <3<3 Är så glad att ni finns och att jag har er som vänner! <3

När jag går in på den där hemsidan så kommer minnena tillbaka från den natten när allt hände.
det går nästan inte beskriva...
När jag åkte förbi där....
Usch...
När jag kände igen bilen också..
Fick ringa massa samtal..
Nej usch, den natten var otroligt jobbig.
Det gick flera veckor efter olyckan innan jag kunde släppa allt.
Jag tyckte det var så otroligt jobbigt.
Det blev väl en chock med skulle jag tro.
Usch och Fy!
Jag kommer alltid ha kvar allting i bakhuvudet..
det kommer aldrig försvinna.


Det jag vill säga är att jag älskar alla mina vänner, Ni är bäst <3<3
Tack för att ni finns <3<3

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0