mer än vad jag visste själv.

Okej, gick in på blogg. se för jag skulle kika lite bara. Då får jag se att jag har en blogg själv :S
Jag måste ha skaffat en för jättelänge sen men sen glömt bort den =/. Bravo Jenny Sjögren!
aja.. jag har en blogg nu iaf. Ska försöka kika runt lite nu så jag vet hur man gör och sådär.
Ska försöka uppdatera nu så ofta jag kan, det är alltid kul att skriva av sig lite.

Hej så länge :)

_____________________________________________________________________

Vad sjukt egentligen att bara hitta en blogg sådär som man har.
Men men.. nog om det :P.
Skolan idag har varit väldigt soft faktiskt.
Hade massage först klockan 08.00 men jag gjorde ingenting för mådde inge bra, så fick sitta och kolla istället och leta efter lite fakta om massage också.
efter den lektionen så var det dags för turism, väldigt lugnt där med faktiskt.
Vi kollade bara på bilder från Tallinn på den lektionen, så väldigt skönt faktiskt.
Sen gick jag och Wall och käkade mat, det var ju tortillas så det får man ju inte missa liksom ;)
Efter det drog jag hem, hade inga mer lektioner. väldigt skönt om jag får säga det själv.
Imorgon har vi brytdag, vet inte riktigt vad jag ska göra då.. ligger inte efter med någonting :S
Kanske blir att jag jobbar med lite turism.. det lär ju märkas.

Idag blir det träning för min del, spinning :)  det ska bli roligt, känns som evigheter sen jag tränade :S
Kanske även hinner med en promenad senare också :) Mysigt att gå nere vid sjön på kvällarna faktiskt.
Och ikväll är det ju även desperate på tv också !! :D det får man ju absolut inte missa!!
Nej nu ska jag ge mig med mitt skrivande.
får se om det blir en uppdatering senare ;)

Ha en bra tisdag :)
Kram Jenny

__________________________________________________________________

Gud vad skönt det var att träna, kändes som år och dar sen man gjorde det.

Man vill bara träna mer och mer när man väl kommer igång, helt underbart :)

och nu sitter man här i soffan och väntar på att desperate ska börja!

Klockan går så himla sakta!!

Efter det blir det nog sängen för min del, är väldigt trött.

Idag känner jag att jag har varit världens nörd eller nåt, jag har suttit och pluggat jättelänge idag. Våran lärare i turism sa idag att hon ville ha en rapport om när vi var i Tallinn, och att man skulle skriva vad vi gjorde och vad man tyckte om resan osv. Så jag satte igång med den rapporten direkt när jag kom hem idag från skolan, har skrivit som tusan så nu är jag klar med den med :) la även in lite bilder från Tallinn, så det blev som ett litet arbete nästan kan man säga. Så det känns skönt att man har gjort det klart också.


Imorgon kommer det bli en låååång dag i skolan =/ fy vad tråkigt.

dagen kommer inte gå snabbt imorgon kan jag lova.. Suck.


Nej nu ska jag inte skriva mer idag, känns som jag borde ha slutat för länge sen :P

uppdaterar nog imorgon igen :)


Ha det bra // J


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha.. Smidigt att bara hitta en blogg så där.. ;P

2008-05-13 @ 15:30:09
URL: http://erijka.blogg.se
Postat av: walli

välkommen till blogg haha ;D

2008-05-13 @ 22:20:18
URL: http://walli.blogg.se
Postat av: walli

välkommen till blogg haha ;D

2008-05-13 @ 22:20:31
URL: http://walli.blogg.se
Postat av: Therre

Finally!
Jenkan har gett sig in i bloggvärlden!
Kul att få läsa :) hoppas på många inlägg i denna blogg :D

2008-05-13 @ 22:45:21
URL: http://freakkid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0