Om helgen och idag :)

I helgen har jag varit hundvakt :)
Mysigt, Zelda är så go :)
Tina har hållt mig sällskap också, Tack <3

Festade i lördags.
Var först hos Emelie och grillade och drack :)
det var mysigt och roligt :P

I Söndags tog Tina och jag bara lugnt med Zelda :)
kollade på film och sådär :)
ingen av oss var bakis så det var gött :P

Idag då..
har bara slappat.. har kollat på vänner typ halva dan :P
Sen duschade jag och efter det gick jag till Therre och lämnade present eftersom hon har fyllt år.
Fick även glass där :) mums. så satt vi och pratade ett tag, alltid lika roligt <3

Så idag har det alltså bara varit soft :)
funderar om man ska dra in till Tina och äta plankstek :P
Det är ju så jäkla gött :P

Hej då
// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0