Midsommarafton

Midsommarafton, hade ingen aning om vad jag skulle göra då.
Det som hände var:
jag åkte in till Tina när klockan var 15.00 ungefär.
någon gång efter 16.00 så började vi äta midsommar mat, som då är som julbord kan man säga ;) fast med färskpotatis som är dyng gött btw ;)
Sen blev det efterrätt :P jordgubbar med mjölk blandat med grädde och så socker också :P mums på det :)
Tog även några cider till maten :) gott ibland de.

När klockan blev lite senare, runt 20.00 så cyklade Tina och jag till Kimmo, där det bara var han och Jocke som var där. Fast han skulle inte ha någon fest eller så, så vi förstod att det bara skulle vara dom två där :) satt och drack lite där och pratade lite. Sen blev vi sugna på att spela poker för vi satt och kollade på det på tvn :P så vi satte igång med det :)
Tyvärr så kom jag näst sist :( och den som vann var Tina, som vanligt ;) gött för henne och få lite pengar ;)
Spelet blev klart efter 01.00 och Kimmo skulle upp och jobba 06.00,stackarn. men men, så äre.
Efter pokern så cyklade vi hem, båda var så trötta.

Det var min midsommar det ;)
Den dög allt :)

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0