Söndag

Söndag.... dessa Söndagar alltså, gråa och tråkiga.
Sov för sjutton till 13 idag :O vafan blire liksom? Var ju inte ens ute igår... men självklart så ska man vara seg och sova länge ändå, ja men visst. Linnea kom hit vid 14.30 och vi har suttit på ballen (skit bra när man är förkyld) och druckit kaffe och snackat massa! :) Men tillslut gick vi in och satte oss och slappa i soffan. Har tänt massa ljus här hemma och försökt mysa till det riktigt :P Blirren kom förbi med en sväng, vi tre ska nog ses ikväll igen och kolla på Beck :) Myspys. Och jag ska äntligen få dippa grönsaker, dyng sugen har jag varit på det i flera dagar!!
 
Men nu måste jag göra tråkiga saker... som tex ställa mig och ta hand om en stor diskhög, skit kul!
Sen måste jag komma på vad jag ska äta också... för jag har hört att man måsta äta? annars kan det ju sluta illa liksom ;) Får se vad jag skrapar ihop.
En dusch skulle behövas också, herregud blev mkt nu ;)
Byta lakan ska jag göra med!
 
haha inatt när jag kom hem vid 01.30 så kröp jag ner i en kall säng... frös så ini!!! Hade på mig tjocka mjukisbyxor och t-shirt plus täcke och en filt, frös ändå!! Tillslut gick jag upp och hämtade en till filt. Blev varmt till sist iaf ;) Så ibland önskar man att man hade en Karl som kunde värma en när man fryser sådär mycket faktiskt! Men men... that´s life ;)
 
Nej men ta tag i disken var det va? SUCK!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0