Oktoberfest, hur gick de?

I`m back ;)
 
Blev ju jobb för mig igår, det var roligt faktiskt att jobba på en Lördag :P (tro det eller ej) ;)
Sen var det att åka direkt hem och äta, duscha och packa ihop grejerna för att sen gå till Sofia.
Sminkade och fixade håret där!
Sen börja vi göra goda drinkar, piggelindrink is the shit alltså ;)
Hann ju fasen inte dricka mitt vin för vi drack så mycket drinkar ;) tror jag drack halva vinflaskan bara ;P
Blev lite spel, dans och snack :) riktigt trevligt måste jag säga!
Vi drog till Oktoberfesten... gick en runda men det var ju typ bara massa äldre, inget att ha tyckte jag och blirren så vi gick därifrån direkt. Gick till Wallsan där de var fest. Sen helt plötsligt så ska dom dra typ 23.10 till statt, så jag och Blirren går till red brick. Köper oss en öl och snackar med lite folk sen kom tröttheten för mig.. fick inte i mig min öl och jag satt och gäspa. Blirren började bli hungrig också så vi valde att gå till Mc donalds istället. så vid 00.30 var vi på mc donalds och käkade och vid 1 drog vi därifrån och gick hemåt.
Har man blivit gammal nu eller!?
helvete vad trött jag var, somnade dirr när jag la mig. Blirren hade ringt mig efter 02 för hon ville veta så jag hade kommit hem, men jag hade inte ens vaknat av det, har fan aldrig hänt förut. Jag brukar alltid vakna om någon ringer. Helt sjukt, då är man trött alltså :P
 
Nej att jobba och sen festa direkt efter är inget för mig alltså :P nu har jag lärt mig det ;)
 
Och jag TROR att jag mår bra idag :P
Känner mig lite seg bara...
Ska slappa i soffan här nu sen måste jag till ica och handla frukost. Det är tomt med bröd och ägg, jag har ju fan inga ägg kvar :O det är ju ett måste liksom!!
 
Lite bilder från igår:
 
 
 
 
 
 
 
Bra kväll igår trots att det inte blev riktigt som vi hade tänkt oss ;P
 
Blirren: Nu taggar vi till nästa helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0