Jobbig natt

Vilken helvetes natt det har varit.
Har sovit sådär dåligt igen.. ni vet när det känns som man bara halvsover hela tiden.
Jag skulle ju upp 8 för att åka till work for you men jag kom på att jag får ju åka dit senare också. så jag stängde av klockan och försökte somna om..  sov till 10.25... skriver till en som jag jobbar på work for you att jag kommer klockan 12. Då fick jag till svar att det var bättre jag kom klockan 13.
Så det blir bra de :)
Får se hur länge jag behöver sitta där idag.
 
Annars vet jag inte vad det blir..diska måste jag göra.
Skulle vara skönt att sova lite middag också för jag känner mig dyng trött, men det märks.
 
Nu frukost :)
 
Hedda Hedda
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hatar såna nätter! Vi kan väl ta en promenad nån kväll eller dag så vi kan peppa upp varandra lite! Kramis

Svar: Det tycker jag låter som en jättebra ide :) kram
Jenny Sjögren

2012-09-04 @ 13:21:14
URL: http://mylifeinwriting.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0