fixat naglarna, check!

Sådär då är man hemma igen...
torktumlaren hade stängt av sig medans jag var borta, tack för det.
Får hoppas det blir torrt till 21.
 
Sjukt ovant med naglarna kan jag lova.. är inte lika snabb på att skriva här på datorn eller på sms :P hoppas jag kommer vänja mig bara :) jag lovar... hade jag haft en karl nu så hade jag lätt kunnat klia honom på ryggen bara för att ;) haha. Men jaa.... nu har jag ju ingen så ingen ide att tänka på det direkt :P
Har aldrig känt mig såhär tjejig bara :P helt sjukt... jag har ju alltid haft korta naglar.
 
Nu ska jag slappa lite till 21, sen ska jag åka och sola faktiskt, sen ta mig en lång varm dusch :)
 
Imorn förmiddag typ efter 10 så kan väl ni hålla tummarna lite åt mig? ;) säger inget utan berättar imorn om det nu kommer gå bra haha ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0