Vad har jag gett mig in på?

Asså herregud så det ser ut här hemma nu..
Började att riva ner tapeten i "garderoben" idag..
Det är ju inte bara kan jag ju säga.
Tapeten sitter ju som fan så jag måste typ blöta den och härja.. sen för att få bäst resultat så måste jag spackla hela väggarna =/ Helt jobbigt! Det är ju betong under... vet inte om det blir bra om jag målar direkt på betongen??
Ååhh det här kommer ta längre tid än vad jag trodde :P
Men tur att jag börja med garderoben iaf.. Tänkte att jag gör klar den först så jag vet exakt hur jag ska göra i hallen sen.
Men jag ska klara detta själv, bara jag får råd och så så kommer det nog gå bra :)
 
Måste till ams imorn med... fasen så trist =/
Men nu har jag ju lite och göra om dagarna iaf... kul kul. Åh jag vill bara börja måla, det är ju det som är roligast :P haha.
 
Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0