Spikat och klart!

Det blev en kvällspromenad med min vän Sofia förut :)
Båda var så jäkla rastlösa så vi klädde på oss och gick en promenad, dyng gött ute var det faktiskt trots regnet. Måste göras om :)
Nu är det inte långt kvar tills jag kryper ner i sängen kan jag lova er, tröttheten börjar verkligen komma.
 
Och nu är det spikat, på Torsdag förmiddag åker jag och Blirren ner till SKÅNE (Danmark? ;)) och hälsar på brorsan och Catte och ser vad Skåne har att erbjuda ;) Det blir Fredagsmys på Fredagen och på Lördagen blir det fest och utgång i Helsingborg :D Det kommer bli awesome, en roadtrip är alltid roligt :D
 
Så nu kom jag på att jag behöver nog tvätta imorn? :P
hmm... kommer jag ha tur och få en tid imorn i tvättstugan... tveksamt ;P får väl åka hem till mamma i värsta fall. För på Onsdag så måste jag ju packa, wiieee vad kul det ska bli att komma iväg :D
 
Nej men krypa ner i sängen kanske vore något??
 
Natti Natti :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0