Hur gick det med väckarklockan??

Idag hade jag ställt klockan på 9, men jag vettetusan vad som har hänt för klockan ringde inte då :S Jag vakna av mig själv 9.10 (läs vakna av grannens ungar som skriker). Jättekonstigt att inte klockan ringde... skumt. MEN jag orkar inte gå upp iaf.. jag frös så mycket och det var så varmt och skönt i sängen :P Men jag somnade aldrig om utan tittade på tv lite granna :)
 
Nu har jag tagit hand om den största diskhögen.
Så nu ska jag göra ordning mig för jag måste till Work for you idag.. suck.
Sen efter det får jag försöka ta hand om min hall...
Mat måste jag ju laga också??
Åh... det där work for you förstör ju hela dagen.
 
Ha en bra Onsdag hörrni :)
 
PÖSS

Kommentarer
Postat av: Sofie

Klart som fan att det va dom där j**** ungarna du vakna av.. Dom skriker ju mellan 08.00-22.00 typ.. Inte klokt, dom är ju aldrig utanför den lägenheten.

Svar: Ja helvete vad dom skriker, inte alls ofta det är "tyst" där inne. Nej tycker fan lite synd om ungarna att dom aldrig får komma ut!!
Jenny Sjögren

2012-10-31 @ 13:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0