God mat och biomys!

nykter en hel helg, det var länge sen jag var det!
Men skönt är det måste jag säga.
 
Jag har haft en mysig och rolig kväll.
Först blev det god mat på red brick med Paath, Wall och Ella.
Sen åkte vi och hämtade upp Blirren och drog in till Khamn.
Bio taaajm liksom ;)
Hypnotisören, bra film enligt mig. Wall och Paath tyckte inte det... förstår inte. Men alla kan ju inte tycka lika och det är väl tur de ;)
haha men det roligaste var när vi hade satt oss så kommer det in en kille och en tjej och killen kläcker ur sig: Oj, man kan ju tro att det är mitt vardagsrum med oinbjudna gäster.
hahahaha stendog lite :P
asså ni anar nog inte hur LITET det faktiskt var. Jag fick också en chock. Det kan lätt vara lika stort som någons vardagsrum.
Vi satt på rad 5 och vi satt längst bak, då kan ni ju tänka er??? :P
Herregud, dom som fick sitta längst fram hade nog nackspärr efteråt.
 
Men iaf.. jag tyckte filmen var bra. Lite seg ibland kanske... men absolut sevärd om jag får säga mitt :)
 
Nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig i sängen och se om det går nån bra film på tv.
Skönt att vakna på en Söndag imorn och inte vara bakis ;) Får ju bli att hitta på något då ;)
 
Men konstant huvudvärk går jag med... fy fan!!! orkar inte.
Har nog aldrig längtat såhär mkt efter glasögon hahhaa.
 
Glasögonormen Jenny kommer det bli sen ;)
haha
 
Natti Natti :)
 
Ni som super: sköt er ikväll ;)
 
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0