Bra kväll!

Jag hade en sjukt bra kväll igår med mina brudar <3
Vi åt på Gastro och jag kan verkligen rekommendera det stället :D stengott verkligen!
Dit ska jag mer gånger kan jag lova er ;)
Vi satt där i några timmar, men vi ville inte avsluta kvällen så vid 22 gick vi ner till redbrick.
Blev två cider där för mig och massa prat och skratt :)
haha det bästa var nog när murra hade fått i sig några öl och säger: "vart fan är kortleken"!
Taggad tjej eller? ;)
Dock stängde dom 00.00 igår =/ dåligt dåligt... för på hemsidan står det 01, INTE OKEJ!
Så man var ju hemma lite efter 00 igår... men iofs skulle jag ju upp idag så gjorde väl inte så mycket kanske.
 
Men vi måste göra om detta, för det var så himla trevligt :)
Kanke gå ut och käka när jag fyller? blir att tänka på det iaf :)
Och jag tror murra blev riktigt nöjd med sina presenter som vi gav henne :) Alla gav något till henne och sen bjöd vi henne på maten också :)
 
Idag har jag varit på arbetsintervju... tror det gick bra? eller jag vet inte :P Det märks nästa vecka när dom hör av sig ;)
Sen åkte jag hem till Murra för jag ville inte åka hem direkt efter, så har suttit där och snackat och fikat lite :)
 
Men nu sitter jag här hemma, är trött, har huvudvärk och börjar bli lite hungrig =/
Har en matlåda hemma hos mamma som jag  tänkte hämta lite senare, men nu funderar jag på att vila lite så kanske huvudvärken går över.
Fast tror det har med min syn att göra faktiskt, ärligt... kan NÅGON sparka mig i röven och säga till mig på skarpen att jag måste gå till en optiker och kolla upp synen eller?? för jag kommer inte iväg.. det är för jag hatar att göra en synundersökning... det har jag gjort sen jag var liten.. jag typ "skäms" för att jag ser dåligt... vet inte varför men jag gör det. Det är typ den där känslan när man inte vill gå till tandläkaren eller vårdcentralen eller vad tusan man nu inte gillar att gå till.... så är det för mig när jag ska kolla upp synen.
 
MEN jag kanske kan försöka kolla upp det imorn för ska till vårdcentralen 10.40 så när jag ändå är ute så kan jag ju fixa det med, eller hur?? man bokar väl först en tid till syndundersökning och det är ju inte direkt farligt haha :P
 
aa skärpning.
 
Här kommer två bilder på det jag åt igår:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0