2 Oktober

Vaknar med svullna ögon, god jävla morgon liksom!!!
Vafan är jag allergisk mot?? är jag typ känslig mot allt här i livet eller, luft till och med eller?? Blir så jävla trött.
Just ja.. kom på att jag måste ringa vårdcentralen... ett pricktest skulle verkligen behövas.
 
Vaknar även av att grannarna skriker, aaa men tack för det då. Tur att det inte var tidigt på morgonen. Men mitt morgonhumör är typ aldrig bra när jag inte får vakna av mig själv.. så äre bara.
 
Idag måste jag tvätta, så ska springa ner till tvättstugan snart.
Ska bara ta en kopp kaffe till, det behövs.
 
Sen får man ju säga Grattis på födelsedagen till Wallsan också :)
Hoppas du får en bra dag bruden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0