Storm ute!

Ehm... inte lika sugen på att dricka idag som jag var igår :P
Jag är absolut inte bakis eller så.. men har sovit dåligt inatt, vakna och hade stenont i magen (har det fortfarande) plus att vädret gör ju så man blir depp... blåser ju fan storm ute!!
Så det blir nog att köra lite volvo ikväll.

Idag ska Sofie och jag gå på marken en sväng :)
Tänkte duscha innan egentligen men nej eftersom det blåser och är kallt ute så får det bli efteråt, så får gå skitig i skallen idag ;P

Ska dricka upp mitt kaffe och äta upp min macka här, sen göra ordning mig så jag ser lite fräsch ut.

Just ja...
Har tydligen skaffat mig Instagram nu med... Jenny_Sjogren heter jag där om nån vill veta ;)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0