Skåne levererar!! Ja herregud hit skulle j...

imag0974 (MMS)

Skåne levererar!! Ja herregud hit skulle jag kunna flytta ner till! Karlskoga är ju helt värdelöst mot det här. Idag har vi gått i lite affärer här i Landskrona, suttit på ett mysigt fik och druckit latte, gått och kollat på nåt gammalt slott typ... Kommer inte ihåg vad det heter nu :P sen gick vi nere vid hamnen, superfint :) har även moffat i oss pizza och nu ligger jag i soffan och slappar, fotboll i bakgrunden... Har köpt mig en korsordstidning men den har catte tagit över nu :P får se när jag får tillbaka den ;) ska ta mig en cider nu och götta mig :) nej man kanske ska söka jobb här nere? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0