Sista Maj

Jaha ja.. sista Maj idag då, vad fort denna månad har gått. fan tyckte det var nyss som brorsan fyllde år liksom :O

Vad ska jag göra idag då?
Jo jag ska måla en gång till på de två stolarna.. fast inte hela stolarna utan bara där man sitter :) så det går ju stenfort.
Sen ska jag iväg vid 14.
Sen ska jag hjälpa mamma och frakta gräsklipparen hem till pappa, det blir väl vid 16 kan jag tänka mig.
Och sen igår kväll fick jag se på fb att brorsan och Catte kommer hem över helgen :D Fan vad glad jag blev när jag fick se det :D Så ikväll nångång kommer väl dom skulle jag tro.

Och nu fick jag en till ide, eller ja.. får se om det går. Ska klura lite på det.
Men det kan jag inte skriva för jag vet att den personen läser min blogg ;P

Nu fick jag ju helt plötsligt massor att göra? :P
Ja nej men då får jag sluta skriva här och sätta igång.

Bilder från igår:


Min frukost :) så jävla gött!


Målarkläderna på ;)


Tog mig en promenad nere vid sjön.






Tog en bild på dessa två också, tänkte på brorsan då. Han älskar ju ankor :P


Just ja.. vill även säga ett stort tack till alla dom som har hört av sig och bryr sig. Det värmer verkligen ♥
Ni betyder allt för mig, utan er så vet jag inte vad jag skulle göra.
Dock vill jag inte berätta ALLT, men det är skönt att veta att ni finns där för mig. TACK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0