Regn och rusk!

Idag som sagt var jag och Linnea till Degerfors.
Vi åkte nämligen till Zari för att för Linnea skulle testa balklänningar.
Herregud, det var ju inte det lättaste. Hon vet ju på ett ungefär hur hon vill ha sin.. så vi försökte hitta någon liknande som hon kunde testa. Vi hitta två.. men den första var inte alls bra som hon testa. Den andra var bra fram.. typ något sånt som hon hade tänkt sig.. men inte där bak. Så jaa... vet inte riktigt om vi blev något klokare när vi åke därifrån??
Åkte hem till mig och tog en kaffe, då gick Linnea in på nån hemsida och hitta typ en balklänning som såg ut precis så som hon vill ha det! Så tror hon ska beställa den nu?? inte var den så dyr heller, perfekt ju :)
Herregud, jag är glad att jag inte gick på balen :P alldeles för mycket med det där!

Sen åkte vi och skjutsade hennes mamma, och sen var vi hemma hos henne och lagade mat. Spaghetti och köttfärssås, supergott verkligen :) åt som en jävla häst!

När jag kom hem så tvätta jag bara bort sminket sen åkte jag till ica och handlade lite och sen efter det iväg och sola. Så nu ska jag in i duschen tänkte ja :)

har ställt in ölena på kylning också!
Tagga till inför imorn!!
Öret som gäller! :D
Hoppas att vädret blir bättre imorn bara.





PÖSS

Kommentarer
Postat av: Madde

Nu har vi diskuterat jag o en kompis.... Är balen på tisdag den 5e eller onsd 6e? Hittar ingen info på Möckelgymnasiets sids, vet du? Ha en kul kväll!!! :-) Kram m

2012-05-11 @ 08:06:41
Postat av: Sofia

Åh vad mysigt med bal! Jenny du missade nått när du inte gick på balen, var skitroligt :-) Vad händer i Öret idag? <3

2012-05-11 @ 09:42:14
URL: http://mylifeinwriting.devote.se
Postat av: Jenny

Madde: Jag har för mig det är den 5.e, eftersom den 6.e är det ju nationaldagen ;) Kram

2012-05-11 @ 12:32:31
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sofia: haha nej jag ångrar mig inte ett dugg faktiskt att jag inte gick :P Vi ska festa i öret idag, tror inte det händer något särskilt ute. Men vi har pratat i flera år att vi ska gå ut i Örebro, så nu är det äntligen dags ;D haha <3

2012-05-11 @ 12:34:56
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0