Radiostyrd är bara förnamnet..

Herregud vilken kväll det var igår.
Blev grillning i frödingsparken med massa härligt folk, svenska sommaren är ju helt underbar :) Jag satt verkligen och njöööt med några kalla öl i solnedgången, grillat, trevligt sällskap och musik. Det kan väl inte bli bättre??
Det slutade tyvärr med att vi fick gå in och festa vidare eftersom det börja regna, åska och blixtra.
Blev lurad via telefon av brorsan också.. absolut inte roligt!!!! Började till och med gråta :P haha.
Vi drog vidare till statt, värmlandspojkarna spelade ju, hur bra som helst ;P stod längst fram ett tag där och diggade!!
Sen vet jag inte vad som hände, blev väldigt för mycket igår kan man säga. Kunde inte ens gå själv, helt sjukt har aldrig hänt förut. Det är tur att man har sånna underbara vänner som tar hand om en när man verkligen behöver det. Det var grabbarna och Sofie som hjälpte mig och jag är så jävla tacksam för det ♥

När jag kom hem så fick jag typ panikångest?? Har hänt så en gång tidigare på fyllan och då var jag också askalas, vet inte vad det där är som jag får? andas konstigt, får panik och börjar gråta. Som tur var så var jag inte ensam inatt och det tackar jag också väldigt mycket för!

Och herrregud vad bakis jag har varit idag!! Helt sjukt.
är fan inte människa än tror ja ;P
Men jag har iaf tagit till vara på denna fina dag med Sofie.
Vi gick ner till stan, hon käkade och jag tog en loka och glass. Sen gick vi ner till sjön och satt där en stund. Sen gick vi hem till mamma och satt där i solen och sen till ica, handlade loka och choklad :P
Nu är jag nyduschad och jag ska lägga mig i soffan nu och jag ska kolla på film hela kvällen!! ska lägga mig tidigt ikväll tror ja.

Längtar till imorn, då ska jag och Sofie ligga i frödingsparken och sola heeeeela dagen :D
Negrer ska vi bli ;)

Lite bilder från igår:









Från idag:






Ni får ha en bra lördagskväll och ta hand om er!

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0