Innan jag dör..

Nej nu känner jag faktiskt att idag får det bli en slappar dag, iaf tills senare i eftermiddag.
Jag orkar inte göra något, och har inte lusten för det heller för den delen.
Plus att det är mulet ute så man behöver ju inte känna att man måste ta till vara på vädret.

Har suttit och läst lite bloggar, älskar att läsa bloggar, kan sitta i flera timmar :) Tycker det är roande och på nåt sätt mysigt? :) Sitter och läser några "Familjen annorlunda" bloggar, älskar att läsa om deras liv och alla små barn dom har och hur dom får ihop vardagen :)
Självklart läser jag mina vänners bloggar också såklart :D Vill gärna att alla ska uppdatera något varje dag... dock får jag inte min önskan uppfylld haha.

Har suttit och funderat lite...
Alla har väl en sån där lista med saker man vill göra innan man dör?
När folk frågar eller jag måste komma på sådär på rak arm så kommer jag ALDRIG på något som jag vill göra.
Men nu vet jag 4 saker iaf som jag vill göra... självklart vill jag göra massor av saker innan jag dör. men det här dom 4 sakerna som jag kommer på just nu.

Jag vill:

Rida islandshäst, på vintern vill jag helst göra det också :)



Åka på en stor fotbollsmatch, helst en Liverpoolmatch. Fatta vad mäktigt och stå där i klacken :D





Åka motorcykel, har faktiskt aldrig gjort det :O Hur härligt skulle inte det va?



Jag vill även nångång åka till Thailand, har velat åkt dit sen jag var liten. Nån gång kanske det går i uppfyllelse?




Självklart vill jag göra massor mer!
Men det här är vad jag kommer på just nu..  så svårt och sitta och försöka komma på såhär på rak arm.
Jaa... nån gång ska det väl uppfyllas? hoppas hoppas.

Nu ska jag sätta på lite mer kaffe och läsa mer bloggar :)

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0