Fy fan vad trött jag är just nu! Kom preci...

img_20120529_193 (MMS)

Fy fan vad trött jag är just nu! Kom precis hem från mamma. Först på förmiddagen så var jag på ett möte, sen åkte jag och hämtade upp mamma för att åka och hämta pappas gräsklippare som hon skulle låna så hon kunde klippa vid huset. Medans hon klippte så åkte jag och handlade på både ica och Öb, så nu är jag fattig igen! Åkte hem med varorna sen åkte jag till mamma för hon var klar med gräset, då fikade vi för jag hade köpt fikabröd till oss, satt en stund och pratade sen började vi städa och tvätta båda bilarna. Så nu är volvon fin :) iaf bättre än innan :P det tog ett tag att städa bilarna så när vi var klara så åkte vi och köpte mc donalds. Men nu är jag hemma och jag skulle egentligen ha städat här hemma men jag är helt slut. Ska duscha nu sen kolla på desperate. Städa får jag göra imorn istället. Har verkligen världens diskhög! Ska måla imorn med, köpte färg idag. Just ja... Appro på bilden, lite väl uppklädd för att städa bilen kanske? :P kjol och grejer haha. Men visste inte att jag skulle städa den idag, men det gick bra det med ;) Spränglångt blev det här, via telen med :P nu dusha! Hedda hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0