Älskar det underbara vädret :)

God morgon alla glada och fina :)

Jag är på strålande humör idag, vädret är ju kanon! Dock blåser det ju lite så det är lite synd.... men solen skiner ju och det är ju huvudsaken :D

Idag ska jag hinna med mycket.
Jag ska sätta gång och måla nu, sen har jag tvättid klockan 12 så kommer få springa ner till tvättstugan några gånger med medans jag målar.
Sen kanske ska jag hinna med en promenad med Sofia.
Och ikväll kommer Blirren hit.

Fullt upp helt enkelt, men jag gillar det!
Vill bara bli klar med bordet och stolarna nu.. vantrivs när det är såhär stökigt.

Nej men dunka på musik och förvandlas till en målare nu då ;)

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0