2012-05-28

God morgon på er :)
jag har sovit grymt konstigt inatt, har vaknat flera gånger, kunde knappt somna om där vid 4. Har frusit och i vissa stunder har jag svettats. Jag har drömt konstiga drömmar.. ja herregud, en konstig natt helt enkelt.

Och hur ONT har jag inte!?
Det känns ännu värre idag på ryggen och baksida lår. Gör så jävla ont!
Jag skulle vilja ha nån som smörjer min rygg och mina ben typ HELA dagen idag, att jag bara ligger i sängen och nån smörjer, det hade varit gött.

Om jag ska vara ärlig så är det skönt att det är mulet idag, för jag kan inte vara ute i solen mer. Plus att jag måste ta hand om mitt hem, ser ju förjävligt ut här hemma. Men man vill ju inte direkt ställa sig och diska när det är så fint ute eller hur??

Usch vad trött jag är idag...
vill inte göra nåt... vill bara slappa.

Nej försöka få i sig lite frukost, har inga ägg!!!! fan!
Ingen bra start på dagen, haha.

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0