Hurtbulle

Tog mig en promenad förut i det fina vädret, blev 1 mil i värmen, svettig blev jag kan jag lova!
Det blir även handbollsträning ikväll, jag är skit nervööööös!!! Min allra första träning... uj uj.
hurt hurt ;)

åkte till ica och handlade, så när jag kom hem så började jag med mat på en gång. Det blev kött, klyftpotatisar och sallad, mumsigt värre :)

Nu har jag precis betalat räkningar, så i April har jag inget att leva för. suck, vad trött jag blir. Jag får snåla som fan helt enkelt :(
Jag vill ha ett jobb!!!!!!!

Sofie kom ner och låna ris för ett tag sen, satt och snackade som fasen i köket. Hon gick precis här nu. Men alltid roligt med en pratstund :)

Missar desperate för handbollen ikväll, men det är det nog värt. får kolla på reprisen när nu den är ;P

Bilder från promenaden, tog när jag var nere vid sjön:





Jag när jag precis hade kommit hem, svettig och röd som en jäkla tomat :P Men gött var det ;)



Nej nu ska jag ladda inför handbollsträningen, måste rota i garderoben efter kläder ;P

Önska mig lycka till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0