Bilder från helgen

Gött att den där Hanna W lämnade Big Brother huset!
Dock tycker jag INTE att det är okej att Rodney får komma in igen!! Vafan varför ska han ha chans att vinna 500 000 kr?? Nej tycker inte det är bra eller okej för fem öre. och det är ju svenska folket som får rösta om han ska komma in i huset eller inte, och självklart kommer han göra det.
Jag tycker bara han är äcklig. Han tror ju verkligen att han är nånting. Sen på kryssningen när vi såg honom där.. USCH säger jag bara!
Nej man får väl sluta kolla på BB nu då.
Tycker det är dåligt när dom gör såhär.
Tänk på ALLA som sökte till BB i år, varför kan inte en ny få en chans att komma in? Rodney hade sin chans förra året, han har inget där inne att göra, CP!!!

Irriterad, JO TACK!

Nu kommer det lite bilder från i Fredags och från igår.

















Och igår hade ju Linnea födelsedagsfest med tema schlager.
Jag fick hjälp av Emelie med smink och hår, tack så jättemkt för hjälpen vännen ♥
Dock var jag så seg efter Fredagen så orkade inte följa med ut, men var kvar tills dom skulle dra ut iaf. Tog tyvärr bara bilder på när Linnea öppnar presenter så fick ju inte med hur de andra tjejerna var utklädda, synd de =/



Linnea fick allt lite smått och gott, men det bästa var nog dildon som hon fick ;)



Jag har haft en riktigt bra helg och hoppas att det snart kommer en som är minst lika bra ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på vänner :)

Natti Natti

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Murra

VAD FIN du var i fredags! Ja alltid iofs, men extra då ;) Vart kommer linnet ifrån? :)



Puss

2012-03-12 @ 09:49:21
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha tack Murra :P Jag fick många komplimanger för linnet i fredags, det är från Vila :)

Puss

2012-03-12 @ 12:16:55
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0