Underbart väder

Hur tusan kan jag vara så trött som jag är just nu!?
Skulle lätt kunna gå och lägga mig och sova en stund, men kanske inte är så bra att göra det nu?

Var på stan förut, kikade om det fanns något nice att ha på sig, men näää.. vad trodde ja? Det är ju Kga vi snackar om.
Åkte sen hem till mamma och satt ute i solen med en kopp kaffe hela dagen! Hur skönt som helst :) Mammas kompis kom förbi med, och samtal från Linnea fick jag också :)

Kom hem från mamma för en liten stund sen, och jag är helt slut.
Vet inte riktigt än vad det blir ikväll, får se.
antingen blir det att dricka lite vin, eller så blir det nyktert. Det får bli spontant helt enkelt :) Då det brukar bli som roligast ;)

Ska nog lägga ner mig i soffan en stund nu och blunda, bara en liten stund ;)

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0