Oj vad jag har varit duktig idag :) man må...

imag0565 (MMS)

Oj vad jag har varit duktig idag :) man måste ju berömma sig själv ibland ;) blev ingen promenad till mammas jobb som jag tänkte först. Istället gick jag till konsum, handlade och posta brev. Sen hem och diska. Sen tog jag tag i det där jäkla avloppet, fy vad vidrigt men det behövdes verkligen! Efter det börja jag hänga in tvätt och då fick jag en idé så jag började göra om i garderoben, det tog ett tag kan jag säga. Sen har jag även bytt sofföverdrag :) sen blev jag hungrig så satte mig och käka. Linnea skriver då och frågar om hon får komma, javisst säger jag. Då skriver hon att hon är i skolan men slutar SNART så åker hon till mig. Det här var alltså 13.45. Nu är klockan 14.55 och hon är fortfarande inte här! Den där Linnea är nog segast i världen alltså, efter blirren iofs ;) men det är jäkligt tur att Linnea är min allra bästa vän för sånt här är det värsta jag vet verkligen, att få vänta på någon!! Vad är SNART för er? Är det typ en kvart eller är det en timme? Ja det kan ju diskuteras. Men jag vet vad det är för mig iaf. På tal om annat.. fin färg på blommorna va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0