Ögonkräm, inte bra

Jag blir så depp..
vakna upp idag med svullna ögon!
Hmm.. lyckat. Jag antar att det har blivit såhär efter ögonkrämen som jag har efter Mary Kay visningen.

Ja just ja..
Skulle ju inte köpa något därifrån eftersom jag är arbetslös!
Sluta med att jag blev 1200 kr fattigare!!!
och jag KANSKE har ett jobb med. hmm..

Men iaf, jag tog ju det där till ansiktet innan jag gick och la mig igår kväll.
så jag antar att det är ögonkrämen som jag har blivit svullen av, kan fasen inte va något annat.
inte bra inte bra.

Men allt annat är jag nöjd med, min hy är supermjuk fortfarande :)

Men jag kommer ju inte kunna visa mig bland folk idag iaf.
Jag som behövde gå till konsum =/
Blir att springa i tvättstugan hela dagen idag bara.

Jag får nog meddela henne som hade det där igår hos Erika. Det är ju bra att hon får veta det eller hur? Eller ska jag strunta i det?

Depp blev jag iaf.. vill typ bara lägga mig i sängen igen.

Hedda Hedda

Kommentarer
Postat av: Emelie

Äsch, låt inte det tynga ner dig :) får ha en mysdag hemma istället ;) och så har du ju unnat dig massa cremer, det är lyxigt ;)

2012-03-20 @ 12:17:30
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha ja men den där jävla ögonkrämen kostar väl 300 spänn eller nåt också ;P hemmadag har jag verkligen haft iaf :P

2012-03-20 @ 18:40:51
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0