Nice day

Underbar Söndag :)
Solen skiner även idag, och jag är så glad på ett sätt att jag inte gick ut igår och drack, för isånna fall hade jag varit bakis idag och inte kommit ut nånting i det fina vädret ;)

Inatt vaknar jag av att någon i denna trappuppgång har efterfest! då blev jag irriterad. Väcka mig mitt i natten är INTE OKEJ! hatar sånt. Jag satte på vänner och försökte somna om, och tillslut gick det.

Jag skulle så gärna vilja städa här hemma just nu, det är så stökigt.
Fisen drar fram lite damm också eftersom han är bakom soffan och sådär.
Men ingen ide att börja städa nu för han fäller ju så med, bättre jag tar det när Sofie har hämtat honom.. eller imorn ;) Så får det bli :)

Idag ska jag gå hem till mamma IGEN! har varit där hela helgen verkligen ;P Blir bjuden på mat och det tackar man ju inte nej tll ;)
Sen ska jag kanske träffa Linnea en sväng om hon vill vill säga ;) Har smsat henne men hon sover nog än skulle jag tro ;)

Tog två bilder på fisen igår när han var ute på balkongen när det var solnedgång :)





Goding :)

Jag sitter och funderar lite vad man ska ha på sig idag.. inte lätt inte med kläder.

Njut av det fina vädret idag nu när ni är lediga :) Man får ju passa på ;)

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0