Måndag kväll

Soft dag idag måste jag säga :)
Precis innan jag skulle åka till ÖoB så ringde Linnea och frågade om jag kunde följa med henne till vårdcentralen 15.30, och visst ställer jag upp :) Inte ofta man är på vårdcentralen och är frisk ;) Men innan det hann jag baka dumlekakor, mums :)
Imorgon tror jag att jag ska ge mig på och baka bröd, får se hur det kommer gå ;p
Men iaf, efter vårdcentralen så åkte vi hem till mig och tog en fika på ballen. Men blev kallt för solen började gå ner så vi gick in och då softa vi bara.
Skjutsade hem Linnea vid 19 och direkt när jag kom hem så började jag laga mat.
Gjorde mig en kycklingsallad, kokade lite makaroner med så det blir lite mäktigare :) superduper gott :)

Nu ska jag kolla familjen annorlunda, sen duscha sen BB.. tror ja. Har inte bestämt mig än. Det märks om Linnea ringer och vill kolla med mig eller inte ;)

Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0