Ingen vanlig dag!

Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag,
För det är Linneas födelsedag
HURRA HURRA HURRA!!! :D:D

Grattis på födelsedagen min underbara och bästa vän! ♥
Nu är det bara 1 år kvar tills du får gå på systemet själv, jag längtar ;) haha.
Hoppas du får en riktigt bra dag idag :D
PUSS på dig!















Finns en del bilder på dig och på oss, men detta är några iaf ;P
Tänk att jag har känt dig i 19 jäkla år, det är helt otroligt
Grattis ännu en gång gumman :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack vännen för det fina inlägget! 19 år.. Kan inte själv förstå! Du är verkligen den vän som jag kännt längst, bäst mest! Finns ingen vänskap som vår! Älskar dig <3

2012-03-02 @ 13:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0