Idag var jag ju och hälsade på pappa efter...

imag0557 (MMS)

Idag var jag ju och hälsade på pappa eftersom han nyss har kommit hem från Thailand, helt brun! Fick låga converse skor och ett Rolling Stones linne :P (såklart). Kom hem efter 19 därifrån och då gick jag till konsum och köpte massa nyttigheter sen gick jag till Erika och prata och kollade på BB. Vi kom även in på handboll... Blev sugen på att börja träna. Skulle ju vara kul, MEN jag är ju verkligen en nybörjare och det är det som känns lite jobbigt :/ men jag ska nog följa med Erika på tisdag och kolla på deras träning :) se lite hur det går till :) nu ligger jag i sängen och kollar på Filip och fredrik, vilka härliga grabbar alltså :) HALLÅ DÄR! ;) imorn blir det lite pappersarbete, blä :( önskar så innerligt att dom ringer imorn och säger att jag ska få komma på en anställningsintervju, ja önska kan man ju alltid göra. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0