Idag åkte Linnea och jag till khamn och ut...

imag0567 (MMS)

Idag åkte Linnea och jag till khamn och ut till skärgården och käkade glass i solen :) hur gött som helst :) när vi kom hem så åkte vi till mamma och tog en kaffe med henne och Stina. Sen kom vi på att vi ville vara lite hurtiga så vi bestämde oss för att åka till bråtenspåret och gå en rask promenad :) det var gött men jobbigt :P fy vilken dålig kondis jag har alltså! Nu tänkte jag gå och lägga mig, har hämtat fisen också, kommer garanterat sova dåligt inatt! Inte van ju. Jag har även redan nysit tusen gånger, hur ska det här gå i 4 dagar!? Hmm... Jaja. Nu blir det att försöka sova. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0