Handbollsbruden Jenny

Jaha ja..
Jag Jenny sjögren ska nog börja spela handboll!
så gick det med att åka och kolla på träningen.
Jag tyckte det såg skit kul ut!!
Tillslut börjar jag och Erika stå lite på sidan och hon berättar och visar hur jag ska kasta, helt roligt :D
Men dock är det ju mkt att ta in, och det ser svårt ut.
Men jag ska göra mitt bästa!
Ska nog åka in nästa Tisdag och träna, eller Erikas arm är ju inte bra än och kommer kanske inte vara det då heller. Men vi ska typ stå på sidan och köra lite bara hon och jag, så jag får känna på bollen och så :)
Jag är skit nervös inför detta. Fyller 23 i år och kommer på att jag vill träna handboll.
Jag har aldrig i hela mitt liv spelat i lagsport och jag har typ aldrig rört en handboll förut, hur fan ska det här gå!!??

Men den här gången ska jag inte ge upp, var ju faktiskt på en träning i Degerfors för några år sedan. Men var tyvärr bara på en träning också... sen vet jag inte vad som hände?

Den här gången ska jag verkligen vara med och ge det en chans!
Det ser ju så roligt ut och jag tror att jag själv kommer tycka det med när jag väl har kommit igång.

Bara det att jag börjar ju verkligen från 0.
Jag har ju absolut ingen kondis för jag kommer inte ens ihåg senast jag träna eller var ute och sprang. Styrkan har jag ju också tappat.. så det här kommer bli hårt för mig!! uj uj.

Jaja..
Önska mig lycka till hörrni :P

En handbollsbrud ska jag bli alltså, shit :P

Nu har jag grejat med massa papper och skit, sluta med att jag packade ner mina två pärmar i väskan. Lika bra, då vet jag ju att jag har med mig allt :P hon kommer nog tycka jag är dum i huvudet imorn hehe.

Försöka sova nu.
Upp tidigt imorn.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0