Goding :) har varit och bebismyst idag med...

imag0510 (MMS)

Goding :) har varit och bebismyst idag med :) Erika hängde på också, var länge sen jag träffa henne så det var kul :) sen åkte jag direkt hem till mamma och käkade mat, brorsan och frippe kom med. Sen hämta jag upp Linnea och vi åkte hem till mig och pratade <3 kollade på bb hemma hos pappa med brorsan och frippe, sen har jag pratat i tele med linnea igen :P nu ligger jag i sängen och är stentrött. Imorn har jag lite att göra, och imorn kväll är det fest! Kommer nog bli kanon :D men nu sova... Kan ju försöka och inte slå ner en ljuslykta denna natt som jag gjorde förra natten :P natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0