Duktig tjej

Hallå där :)
Idag har jag varit duktig!
Tog en promenad till Linnea, drack kaffe och prata. Sen kom vi på att vi ville gå stora aggerudspåret. Så Linnea bytte om sen gick vi hem till mig så jag fick byta om, åkte till aggerudspåret och gick det stora spåret. Sen ville Linnea plocka tussilago nere vid sjön, så vi gick runt udden och letade men hittade inga vilket jag förstod innan att vi inte skulle göra, men Linnea ville inte lyssna på mig.

Efter skulle vi egentligen sola men det var så mkt folk så vi tänkte att vi tar det senare så jag skjutsade hem Linnea.
Jag har sedan dess lagat och ätit mat.
plockat ordning, dammsugit, dammat, diskat och bäddat rent.
Så nu är det fint här hemma kan jag lova :)

Så om en stund ska vi nog åka och sola om Linnea är redo att lämna plugget ;)

Har hämtat ner mina högtalare från Sofie med, och jäklar vad gött det är med massa musik :D Diggar som aldrig förr här hemma ;) Går sååååååå mkt lättare att städa när man spelar hög och bra musik!
I like it ;)

NU ska jag försöka att komma ut och gå varje dag!!
Nytt liv var det ju från och med idag, nu jävlar!

Nej nu ska jag tjata lite på Linnea så vi kommer iväg nån gång ;)

Bjuder på en ful bild på mig när jag var hemma hos Linnea i Fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0