Bra Onsdag :)

Hallå där!
Sten seg är ja..
Kom hem för en liten stund sen.
Efter 13 någon gång kom Linnea och hämtade upp mig, då åkte vi in till Örebro och Marieberg. Jag hittade inget och skulle inte ha något heller. Linnea hitta en tröja till Lördag då hon ska ha fest. Vid 16.30 var vi hemma igen. Då gick vi igenom hennes garderob lite om vad jag kan ha på mig på Lördag sen åt vi macka och bullar och drack kaffe :)

Åkte hem till mamma sen för där var nämligen brorsan och Frippe som kom idag :D :D
Det var en överraskning till mamma så därför kunde jag inte skriva ut det här igår för ibland vet jag att mamma läser min blogg ;) Så brorsan är hemma och det känns kanon bra :D Dom ska vara med och festa på Fredag och det känns kanon kul :D Kan ju inte bli bättre!!

Var hos mamma en stund sen åkte jag och handlade lite grann, mitt kylskåp ekade verkligen innan. Nu är jag supertrött, ska hoppa in i duschen och jag ska duscha lääääääääääänge! skönt!
Sen ska jag gå upp till Sofie och kolla BB :) eller jag kommer gå upp tidigare till henne men ändå ;P
Direkt efter BB blir det att sova, så trött som jag är.

Duschen  väntar så
hedda hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0