Bilden är för några dagar sen :) skriver e...

imag0481 (MMS)

Bilden är för några dagar sen :) skriver ett nattinlägg nu. Kom hem för en liten stund sen från pappa, Linnea kom till bb sen satt vi och prata till typ 1 :) mysig kväll. Jag längtar till imorn kväll, kan nog inte skriva ut det här heller ifall en viss person läser :P men imorn kväll så kommer jag kunna skriva här vad det är jag menar :) längtar gör jag iaf :) btw, så har jag fortfarande smoke weed everyday på hjärnan! Helt sjukt!! Ska försöka koppla bort det nu och varva ner så jag kan sova :) blir nog örebro imorn med.. men inge shopping för min del! Nej varva ner var det. God natt. Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0