2012-03-20

Trots att jag inte har fått varit ute något idag så har jag ändå haft en bra dag.
Har tvättat hela dagen och håller fortfarande på, det torktumlas som aldrig förr.
Linnea kom vid 13.30 med 3 ägg som dom hade kvar hemma, så gjorde äggröra :) mums! Kaffe drickande blev det med såklart. Sen höll jag på att diska när Linnea kom, och så frågar hon om hon kan få diska!? :O vem vill det liksom? Men hon sa att hon ville så gärna det medans jag tvekade först, men tillslut fick hon väl göra det. Tokfia ♥ Men tack för hjälpen ♥

Hon åkte efter 16 och då hoppa jag direkt in i duschen, var så äcklig i håret så det var riktigt gött att duscha. Sen la jag mig i soffan och kolla på de två BB avsnitten som jag har missat.
Nu har jag precis käkat, blev spaghetti och köttfärssås idag. Blir över till imorn med, bra det. Måste spara på allt nu.

Men nu ska jag göra ordning mig lite grann, för vid 19.30 ska Erika och jag åka till Storfors och kolla på handboll :)
Måste hinna ta upp tvätten innan och även gå till konsum.
Uj uj.. mkt nu.

Är lite nervös inför imorn med...
hur fasen kommer det gå!? hmm..


nej göra sig lite fräsch nu då.

Hedda hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0