2012-03-13

Idag när jag hade ätit frukost och gjort ordning mig så åkte jag till Murra och Elsa och hälsade på :)
Drack kaffe och snackade massa skit, och bebismyste såklart :)
efter det åkte jag hem till Linnea, blev sprängtrött när jag var där, vi gjorde ingenting. Det var tänkt att vi skulle gå på en promenad men båda blev så sega så det blev inte så. 
Efter fem drog jag hem för jag blev så hungrig.
Har käkat upp kycklingsalladen som blev över sen igår och så fixa jag vitlöksbröd till :) dyng gött.

NU håller jag faktiskt på och bakar bröd, de håller på och jäser just nu. Får se hur dom kommer bli och smaka sen. Kan bli intressant ;P

Oj oj.. nu är det vänner på tv.
Ska kolla det :D

Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0