Söndag kväll

Jag var hemma hos Emma tidigare idag och fick höra lite om jobbet eftersom hon jobbar också på städ på lasarettet. Så hon lugna mig faktiskt ganska mycket :) Hon sa att den första dagen kommer du ha hur mkt som helst i skallen.. så det får jag väl räkna med :P  Men självklart är jag fortfarande nervös.. men absolut inte lika mkt som innan :P

Har lagat mat, diskat och tagit mig en dusch så nu ska jag lägga mig i sängen för jag ska kolla på filmen: Helens små underverk som går på femman. Tycker den filmen är så bra :)
Sen får vi hoppas att jag somnar i tid.. för det kommer bli jobbigt att gå upp 6 imorgon :P
haha sen sa Emma att man kommer få börja klockan 6 istället för 7 (vi får välja hur vi vill göra) men för att vi ska hinna allt så måste vi börja 6, så det är ju bara att inse att man kommer få gå upp 5 på möra hela sommaren, trevligt trevligt ;)

Men en update kommer imorn om hur det var på jobbet :)

Midsommarafton verkar ordna upp sig, jag har haft beslutsångest om hur jag ska göra. Men jag har bestämt mig nu och det blir att stanna hemma, eller hemma och hemma blir vi väl inte.. nån stuga vid vänern ska vi till. Tror det kan bli riktigt skoj :)

Skönt att det bara är 4 dagar denna vecka som man ska knega :) en soft start!

God natt på er ;)

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0