sleeeeeten

Fy vad trött jag är idag!
Klockan ringde 05.00 imorse... trodde den skämta med mig när den ringde! men det var bara att masa sig upp.. pigg och gla!? öh nä!!

Är fan tröttare idag än vad jag var igår när jag kom hem från jobbet.
Mina fötter värker så ini!! och mina ögon vill bara blunda.
Ikväll ska jag sova tidigt, så är det bara.
Somna efter 23 igår.. och det är försent om man ska upp 05 ;P
Så ikväll blir det att lägga sig tidigt i sängen :)

Var på bilbingo igår kväll med mamma, sofia och stina.
Det var roligare den här gången faktiskt :) jag fick vänta 2 gånger, mamma 1 gång, Sofia tyvärr ingen gång och Stina fick vänta hela 7 gånger och hon vann 1000 spänn :D Kul för henne! :) hon satt även och väntade på rövaren helt länge, men tyvärr vann hon inte.


Jag måste duscha, diska, fixa matlåda nu..... eller typ snart ;P
Sen vill jag sova men klockan får väl inte vara för tidig heller kanske :P

Men det går iaf bra på jobbet, eller idag har det iaf gjort det :P Tycker det har gått bra för att vara första dagen och gå själv, och att jag bara fick gå brevid en dag!
Bara fortsätta såhär hela sommaren nu då :P haha.

Nej vila skulle ju vara skönt kanske ;P

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0