Måndag och en trött Jenny

Uppe med tuppen idag känns det som.
Nej men 07.30 ringde min klocka imorse, det var INTE roligt kan jag lova. Guuuud vad trött jag var. har sovit väldigt oroligt inatt så kan nog vara därför jag var lite extra trött idag.
Men som sagt, klockan 9 var jag iväg på möte.. work for you heter det. Riktigt trevligt där måste jag säga. Det är jobbcoacher som hjälper en och så är vi en grupp på nästan 20 pers och hjälper varandra :) Började idag så har inte hunnit kommit in i det så mycket, men trevligt folk är det :) Idag var det mest att vi skulle presentera oss för gruppen och vad vi har sysslat med tidigare osv. ska dit imorgon med, får se vad vi ska göra då. Blandade åldrar är det i gruppen också, det gillar ja :)

Var klar där 11 så då åkte jag hem en sväng. Sen åkte jag till mammas jobb för jag behövde lite pappershjälp.. jag säger då det, det är inte bara inte med försäkringskassan. Herregud vad krångligt. Men Anna (mammas arbetskamrat) är så himla snäll och ställer upp och ringer till försäkringskassan, Tack! Dagens ros till dig, du ställer ALLTID upp när det är något sånt där med telefonsamtal (för jag själv hatar att ringa till sånt där) Det är ju inte första gången som sagt som hon gör något sådant, och jag är sååå tacksam för det :)

Ska äta där med dom sen. är stenhungrig. Men dom äter lite efter 13 så jag åkte hem och fördriver tiden här. Kommer sega ihop här känner jag.. är skit trött idag verkligen.

Får se om Blirren kommer hit i eftermiddag med, det märks :)

Nej nu ska jag läsa lite bloggar ;)

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0