Idag var det ännu jobbigare att gå upp imo...

img_20120604_142 (MMS)

Idag var det ännu jobbigare att gå upp imorse kan jag lova er!! Höll på att dö där en sväng tror ja :P men det var ju bara att masa sig upp och göra sig i ordning för att åka till work for you. Va där till 11 typ, sen drog jag till stan och köpte lite grejer till studenten. Kollade även studentpresent till Linnea... Men det gick ju sådär :/ så imorn ska mamma och jag åka till Marieberg för att hitta nåt där, bättre utbud där som sagt ;) för på torsdag kommer det nog bli stressigt att försöka hitta nåt. Har varit hos mamma och ätit så nu är jag hemma och tänkte vila en stund :P sen blir det duschen och sen hämta Sofie för vi ska gå ner och kolla när Linnea går på balen :D hennes klänning är underbart fin! Ska ta massa kort! Så ser min dag ut :) hedda hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0