Gick lättare på jobbet idag än vad jag tro...

imag1261 (MMS)

Gick lättare på jobbet idag än vad jag trodde eftersom jag bara sov i 4 timmar inatt, men det betyder alltså att det kommer vara grymt jobbigt att gå upp imorn och vara på jobbet! Tisdagar är alltid värst! Direkt efter jobbet så åkte jag till stan och mötte upp murra på som hemma, käkade club toast (såklart) och tog igen massa skit snack! Mkt trevligt <3 shoppade en mascara som ska vara bra till allergi, hoppas hoppas! Sen smycken också :) kom hem och hade fått lönespec, fick mer än vad jag trodde, man tackar :D åkte hem till mamma och fixade matlåda :) så nu blir det att kolla på oth resten av kvällen :) ikväll ska jag sova TIDIGT! Så det så! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0