En trött tjej

Har inte sovit så bra inatt.. precis som jag trodde.
vaknade först 07.30 (den tiden som jag har gått upp hela veckan) Men aldrig att jag tänkte gå upp då!! somnade om tillslut iaf.. vaknar sen efter 11.30.. upps ;P Men ändå är jag trött... känner mig helt seg.

Idag ska jag greja lite här hemma.
slå in paket, diska, duscha, göra ordning mat som jag ska ha med mig till therre sen göra ordning mig då förstås. Men jag får nog dunka på hög musik så jag taggar till.. för det här går ju inte!

Shit vad jag känner av den där jävla pollen då!!
Mina ögon kliar som fan, usch!
cp pollen!!

Ska bli kul att komma till Therre ikväll, lite nytt folk att festa med. eller nytt och nytt, har ju träffat dom förut men vi festar ju inte direkt så ofta ;) Så det blir nice :)

Nej nu ska jag ta ögondroppar och allergitabletter, sen försöka komma igång så jag inte segar ihop här.

Ha en bra Fredag hörrni :)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0