Värsta dagen på hela veckan!

Helvetes Tisdagar!
Jag hatar dom verkligen. Har varit grymt trött hela dagen idag och jag är fortfarande! Usch för Tisdagar.
 
Efter jobbet så åkte jag hem och käkade lite mellanmål :P
Sen åkte jag till pappa och lämnade rolling stones nyckelringen och jag fick passa på och klippa honom då med.
Men efter det så åkte jag och sola!
Eftersom sommaren aldrig kommer hit så får man lägga sig i solariumet istället. Jäkla skit sommar har detta varit än så länge.
Hoppas när mamma och jag ska till Öland att det kommer vara fint där nere då :) gud vad jag ska pressa där då :P
 
Men iaf..  efter solningen så åkte jag hem till mamma och hämtade matlåda, skönt att slippa tänka på det :)
Sen åkte jag förbi hårstudion för jag tänkte boka en klipptid.. men det var fullt hela denna vecka och sen tar dom semester.. jahopp! Men dom fick mitt nummer ifall det skulle komma något återbud.. hoppas hoppas! Behöver verkligen klippa mig nu.
 
Nu har jag precis kommit ur duschen så ska väl bara slappa nu tills man får gå och lägga sig i sängen ;P
 
Här kommer lite bilder sen i Lördags när Sofie och blirren var här och drack vin :)
 
 
 
 
 
 
Ni är så goa mina vänner, puss på er :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0