Underbara sol

Vilka härliga dagar vi har haft nu :)
Ibland är det verkligen skönt och sluta tidigt så man hinner hem och sola :P
 
Igår kom Blirren hit, satt över 6 timmar på balkongen och fikade, lyssnade på musik, pratade och drack vin :D haha vi dela på en vinflaska och båda kände av den ;P herregud! Båda hade gått upp tidigt och ätit dåligt.. jag hade bara ätit yoghurt på hela dagen, skärpning!
Men mkt trevligt hade vi! Vädret gör såååååå mkt!
 
Idag åkte jag direkt hem till Sofia efter jobbet. Åkte förbi mc donalds åt oss så vi satt ute på en filt och käkade. Sen drog vi hem till hennes vän carro och satt och åt jordgubbar, mjölk och grädde, supergott :) Sen satt vi bara och njöt i solen :)
 
Har gjort matlåda nu, så nu tänkte jag hoppa in i duschen, känner mig så jävla äcklig.
Får man gå och lägga sig sen? :P
Är stentrött och vill ha fredag och HELG! haha :P
 
Lägga mig tidigt ska jag göra idag iaf, det är en sak som är säker.
 
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0